دختر دوست داشتنی

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

دختر دوست داشتنی

من همینم

نه چشم های آبی دارم


نه کفش های پاشنه بلند


همیشه کتانی می پوشم


عشوه ریختن را خوب یادم نداده اند


وقتی از کنارم رد می شوی


نگران پاک شدن رژ لب و ریملم نیستم


بوی ادکلنم مستت نمیکند


لاک ناخن هایم از صد متری داد نمی زند


خدایم را با تمام دنیا عوض نمیکنم


شبها پایه ی پرسه زدن در خیابان ها و میهمانی نیستم


بلد نیستم تا صبح پایس گوشی پچ پچ کنم و بگویم دوستت دارم وقتی


 حتی به تعداد حروف دوستت دارم دوستت ندارم


ولی اگر بگویم دوستت دارم دوست داشتنم حد و مرز ندارد...!

من خالصانه همینم..!



نظرات شما عزیزان:

shahrzadr
ساعت19:15---19 بهمن 1392
عاشق این پستم من لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی
پاسخ:چشم ابجی منم خوشحال میشم


sajjad
ساعت14:47---18 بهمن 1392
لااااااایکه..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 بهمن 1392برچسب:,

] [ 13:5 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه